Gå til innhold

Baker 112

Anbefalte innlegg

Gjest Bitte
Skrevet

Kjære gode hjelpere. Jeg får ikke til endelsen på baker nede i venstre hjørne vannrett. Det begynner på sukat, men der er det nesten stopp. Help me!!!

Gjest amanda
Skrevet

en baker maker kaker

Gjest Bitte
Skrevet

Kjære Amanda, Du er visst en reddende engel, selv om jeg betviler at en baker "maker" kaker. Men jeg skjønner tegninga og får det på plass. Siste uløste "problem" er Bakverk i samme område. Jeg har "bes.å.t", men skjønner ikke resten. Er du der Amanda???

Gjest Andrine
Skrevet

Kanskje Amanda har dratt på pinseferie, så jeg svarer på bakverk: BESKØYT. Vanskelig å hinte om dette. Fant det forresten her på NKL.

Gjest bitte
Skrevet

Du duger i massevis Andrine. Tusen takk for hjelpen. Nå er onsdag historie, og jeg skal ut å handle lørdagens Hansen. Er vi ikke heldige som har ham??

Gjest Andrine
Skrevet

Ja,vi er heldige! Jeg må bare få plantet ferdig FØR jeg kjøper Dagbladet, ellers blir det vel så som så med plantinga!

Gjest Bitte
Skrevet

Artig at du sier det! Har akkurat vært ut for å kjøpe planter selv og skal plante ut i sommerværet i Trøndelag. Så skal vi kaste oss over Hansen. Ha en trivelig pinse alle kryssordvenner!

Gjest Andrine
Skrevet

Faktisk så bor jeg også i Trøndelag! God pinse med Hansen og planting!

Gjest amanda
Skrevet

Kjære Amanda, Du er visst en reddende engel, selv om jeg betviler at en baker "maker" kaker. Men jeg skjønner tegninga og får det på plass. Siste uløste "problem" er Bakverk i samme område. Jeg har "bes.å.t", men skjønner ikke resten. Er du der Amanda???

Beklager, innlegget redigert bort og erstattet annet sted.

Innlegg redigert. (05-13-08 16:51)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...