Gjest makni Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Lege lodrett helt til høyre , hva slags person er han innenfor helsevesenet ?
Gjest Olav Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg tror det er en person som befinner seg veldig langt framme i helsesystemet, for ikke å si helt i spissen (eller et annet ord for spissen)
Gjest karih Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Lege lodrett helt til høyre , hva slags person er han innenfor helsevesenet ? Den stakkars personen står vel i front? Jeg tør ikke gi hele mitt forslag til løsning, noen er alltid der og smekker hjelpsomme personer over fingrene. Lykke til!
Gjest einar Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Lege lodrett helt til høyre , hva slags person er han innenfor helsevesenet ? Jeg tar gjerne en smekk. Er vant til mye drit etter snart 40 år bak kateteret...: helsevesensfrontperson
Gjest makni Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk for hjelpen, hadde siste bokstav i vanlig feil, så derfor var det vanskelig å se det. god natt alle Hansen-fan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå