Gjest Gerd Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Tror jeg må ha noe feil i småpynt. Jeg finner ikke heller noe vettugt på stikkord Felle helt til venstre, omtrent midt på, vannrett. Innlegg redigert. (04-01-08 20:48)
Gjest Belladonna Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Heisann Gerd! Litt hjelp skal du få :-). Felle er et verb, et annet ord en jeger pleier å bruke når han/hun har felt et dyr f. eks.
Gjest Gerd Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg trodde det lange ordet nedover ble: Snakketøyformidlingsprofesjon. Men det stemmer ikke med nedlegge. Kanskje jeg ser det klarere i morgen uten rødvin.
Gjest Andrine Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg trodde det lange ordet nedover ble: Snakketøyformidlingsprofesjon. Men det stemmer ikke med nedlegge. Kanskje jeg ser det klarere i morgen uten rødvin. Hvis du prøver med forbedrings istedet for formidlings tror jeg nok det går bedre.
Gjest amanda Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Tror jeg må ha noe feil i småpynt. Jeg finner ikke heller noe vettugt på stikkord Felle helt til venstre, omtrent midt på, vannrett. Innlegg redigert. (04-01-08 20:48) Småpynt er hos meg galanterivarer Innlegg redigert. (04-02-08 01:15)
Gjest assmesta Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Tror jeg må ha noe feil i småpynt. Jeg finner ikke heller noe vettugt på stikkord Felle helt til venstre, omtrent midt på, vannrett. Innlegg redigert. (04-01-08 20:48) test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå