Gjest Olav Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hvis jeg skal få noe fornuftig på lodrett bonde, sjette rekke fra høyre, burde det i stedet for smerte stått smertet. Noen som er enige, eller er jeg helt på jordet (for ikke å si kuterritoriet)?
Gjest einar Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 - skrev (På 26.3.2008 den 12.49): Hvis jeg skal få noe fornuftig på lodrett bonde, sjette rekke fra høyre, burde det i stedet for smerte stått smertet. Noen som er enige, eller er jeg helt på jordet (for ikke å si kuterritoriet)? Jeg er enig :=)
Gjest birkebeiner Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tiltredes, og regner med at forumets prestefruer aksepterer oppgaven som Hansen har tillagt dem.
Gjest einar Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er ikke noen flittig kirkegjenger, men jeg har likevel en følelse av at den godeste Hansen sikter til fordums tider...
Gjest amanda Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Dette ser ut til å være en sammenslutning av enige, så jeg slutter meg til. Og Einar, jeg er ikke så sikker på om det kun er fordums tider.......har aldri vært på den tilstelningen selv, og kommer nok aldri dit heller.
Gjest einar Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg glemte å si at jeg ikke er medlem av Statskirken.
Gjest Unni Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 - skrev (På 26.3.2008 den 17.57): Dette ser ut til å være en sammenslutning av enige, så jeg slutter meg til. Og Einar, jeg er ikke så sikker på om det kun er fordums tider.......har aldri vært på den tilstelningen selv, og kommer nok aldri dit heller. Hei, Amanda! Du har helt rett. Ingen utgåtte greier, men veldig hyggelig den dag i dag. Og alle er velkomne - helt sikkert Einar også! (Som regel deilige kaker ...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå