Gå til innhold

Nr. 106

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal få noe fornuftig på lodrett bonde, sjette rekke fra høyre, burde det i stedet for smerte stått smertet. Noen som er enige, eller er jeg helt på jordet (for ikke å si kuterritoriet)?

Fortsetter under...

Skrevet

enig - stikkord sku vara smertet eller drikk

Gjest einar
Skrevet
  - skrev (På 26.3.2008 den 12.49):

Hvis jeg skal få noe fornuftig på lodrett bonde, sjette rekke fra høyre, burde det i stedet for smerte stått smertet. Noen som er enige, eller er jeg helt på jordet (for ikke å si kuterritoriet)?

Jeg er enig :=)

Gjest birkebeiner
Skrevet

Tiltredes, og regner med at forumets prestefruer aksepterer oppgaven som Hansen har tillagt dem.

Gjest einar
Skrevet

Jeg er ikke noen flittig kirkegjenger, men jeg har likevel en følelse av at den godeste Hansen sikter til fordums tider...

Gjest amanda
Skrevet

Dette ser ut til å være en sammenslutning av enige, så jeg slutter meg til.

Og Einar, jeg er ikke så sikker på om det kun er fordums tider.......har aldri vært på den tilstelningen selv, og kommer nok aldri dit heller.

Annonse

Gjest einar
Skrevet

Jeg glemte å si at jeg ikke er medlem av Statskirken.

Skrevet
  - skrev (På 26.3.2008 den 17.57):

Dette ser ut til å være en sammenslutning av enige, så jeg slutter meg til.

Og Einar, jeg er ikke så sikker på om det kun er fordums tider.......har aldri vært på den tilstelningen selv, og kommer nok aldri dit heller.

Hei, Amanda! Du har helt rett. Ingen utgåtte greier, men veldig hyggelig den dag i dag. Og alle er velkomne - helt sikkert Einar også! (Som regel deilige kaker ...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...