Gjest Kari S Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Å jeg som trodde de bare var å finne fram frimerket,men neida en rute omtrent midt på manglet,Stikkord :STILLE,jeg har :-AVS,men finner ikke noe som passer,noe må være galt,hjelp søkes.mvh.Kari S
Gjest Kari S Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Å jeg som trodde de bare var å finne fram frimerket,men neida en rute omtrent midt på manglet,Stikkord :STILLE,jeg har :-AVS,men finner ikke noe som passer,noe må være galt,hjelp søkes.mvh.Kari S God morgen Odd Egil,dette var nesten flaut,men takk skal du ha.Kari S
Gjest Steinar Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Å jeg som trodde de bare var å finne fram frimerket,men neida en rute omtrent midt på manglet,Stikkord :STILLE,jeg har :-AVS,men finner ikke noe som passer,noe må være galt,hjelp søkes.mvh.Kari S Tavs?? Høres noe dansk ut, aldri hørt dette på norsk, og finner det ikke i min ordbok. (Uten at det trenger bety noe) Skal ikke være TAUS da?? eller kanskje litt for enkel den....
Gjest amanda Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Det skal være Lavt Innlegg redigert. (02-24-08 11:09)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå