Gjest amanda Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hvit saus loddrett til venstre for midten, her mangler jeg blindbokstaven 9. ruten nedenfra. Baker til høyre, loddrett helt øverst, Her mangler jeg bokstavene som korresponderer med Kurv og By vannrett. Takknemlig for hjelp.
Gjest Andrine Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 På hvit saus har jeg t, og de tre bokstavene i baker har jeg m-a-s. Hilsen Andrine
Gjest Unni Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 - skrev (På 10.2.2008 den 19.27): Hvit saus loddrett til venstre for midten, her mangler jeg blindbokstaven 9. ruten nedenfra. Baker til høyre, loddrett helt øverst, Her mangler jeg bokstavene som korresponderer med Kurv og By vannrett. Takknemlig for hjelp. -t- -m- og -s- :-)
Gjest amanda Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 - skrev (På 10.2.2008 den 19.27): Hvit saus loddrett til venstre for midten, her mangler jeg blindbokstaven 9. ruten nedenfra. Baker til høyre, loddrett helt øverst, Her mangler jeg bokstavene som korresponderer med Kurv og By vannrett. Takknemlig for hjelp. takkogtakk. T-en i sausen hadde jeg en sterk mistanke om. Vet at tre like konsonanter blir til to ved ordsammensetninger, men ville nok ha skrevet denne sammensetningen med en s i sammenføyningen (hvis kryssordet hadde hatt nok ruter, selvfølgelig, Hansen og dere har deres på det tørre!) Innlegg redigert. (02-10-08 21:28)
Gjest Gerd Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Sikkert noen som har skrevet noe om dette før, men jeg orker ikke å lese gjennom alt når jeg ikke har hatt behov for det. Det er jo så rotete :-) Det jeg nå mangler er Spansk i V7 L23. Jeg har ALKA-DEM-RSM-S.
Gjest amanda Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Det blir jo ikke mindre rotete når du skriver det inn i et gammelt innlegg om saus! Jeg orket å finne det nedenfor, avisen min er kastet: Svaret er alkaldemorsmål.
Gjest Stig Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 - skrev (På 11.2.2008 den 18.57): Sikkert noen som har skrevet noe om dette før, men jeg orker ikke å lese gjennom alt når jeg ikke har hatt behov for det. Det er jo så rotete :-) Det jeg nå mangler er Spansk i V7 L23. Jeg har ALKA-DEM-RSM-S. Prøv med L som 5.bokstav og bytt ut siste S med L, så kommer kanskje resten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå