Gjest anne Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei Kan noen hjelpe med plagg øverst til venstre? Hilsen Anne
Gjest Reidun Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Vet ikke hvor mye du har av ordet, men tenk koffert! Reidun
Gjest anne Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei Reidun Ja det har jeg tenkt og jeg mangler de 5 første bokstavene dersom det andre hos meg er riktig. Kommer ikke videre i dette hjørne uten litt mer hjelp. Kan du forbarme deg? Hilsen Anne
Gjest Reidun Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Her er det snakk om en mannlig kroppsdel, og tenk fortsatt "koffert" Reidun
Gjest Ken Roger Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hi hi hi... holder på å dø på meg! Neste gang jeg kjøper boxer, skal jeg spørre etter dette c",)
Gjest Reidun Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Har heklet en slik til en jeg kjenner, men tror ikke den har blitt mye brukt. Reidun
Gjest anne Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hi hi hi... holder på å dø på meg! Neste gang jeg kjøper boxer, skal jeg spørre etter dette c",) Ja skjønner du ler. Kan ikke se at det har fulgt med slik "koffert" nei. Hilsen Anne
Gjest Anne Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Har heklet en slik til en jeg kjenner, men tror ikke den har blitt mye brukt. Reidun Det kan jeg jo forstå. Kanskje passet best på karneval. He he he .... Anne
Gjest Ken Roger Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Har heklet en slik til en jeg kjenner, men tror ikke den har blitt mye brukt. Reidun Det er jo dårlig gjort å ikke bruke den da, når du har lagt så mye arbeid i den :-) Eller mye og mye arbeid... trenger vel ikke være den største størrelsen ;-)
Gjest Ken Roger Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Selv takk du! Ha en fortsatt fin søndag....
Gjest amnda Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei Kan noen hjelpe med plagg øverst til venstre? Hilsen Anne Hvis dere vil ha mye god underholdning omkring dette plagget så anbefaler jeg sterkt boken Egalias Døtre av Gerd Brantenberg
Gjest TerjeH Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei Kan noen hjelpe med plagg øverst til venstre? Hilsen Anne Eller se på serien Sorte Orm. Rowan Aitkinson brukte et slikt til stadighet i den første serien. Terje
Gjest amanda Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Flott, da har vi en bok som jenter vil godte seg over, og en serie til mannane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå