Gjest Ken Roger Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Da er jeg straks i mål, men er grønn på lamaen, helt nederst. Jeg har "tibetaner*ess*en"! Hjelp!!!
Gjest Ken Roger Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Takk, denne gangen ble du min reddende engel c",) Ble noen spørsmål denne gangen, men jeg er tross alt nybegynner når det gjelder Hansen, har som regel holdt meg til Se&Hør og sånne "enkle" x-ord. Ble hekta på Hansen først i desember da jeg løste mitt første! Ha ei fin resterende helg c",)
Gjest sonja Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Er lama en prest da? Jeghadde forsøkt med drosje! Men da blir føre to ,og det er vel feil? Sonja
Gjest amanda Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Dalai Lama er en tibetanerprest lama i Tibet og Mongolia betegnelse for buddhistiske munker, særlig av høyere rang. Se Tibet (religion). Kilde: Store norske leksikon Dalai Lama (mongolsk 'Den oseanlignende lama'), Tibets statsoverhode og høyeste geistlige i den største av de tibetanske buddhistiske retningene, Gelug... Kilde: Store norske leksikon Innlegg redigert. (01-13-08 00:45)
Gjest sonja Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 - skrev (På 12.1.2008 den 23.19): Føre seg = te seg :-) Jeg tenkte bare på dyret ! Takk for hjelpen! Sonja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå