Gå til innhold

Hansen på Onsdag 96

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Odd Magne

Blindbokstav på maler= r, mer usikker på gruven

Takker for R i Maler.

Ettersom Utmål er:

utmål (av II mål) avgrenset område der person el. firma har enerett til bergverksdrift, oljeboring e l

Da må det vel bli Utmåleger eller utmålejer?

Innlegg redigert. (01-09-08 17:26)

Gjest Ken Roger

Hansen var vrien i dag.

Jeg mangler blindbokstav på GRUVE (1. bokstav)

og MALER (4.bokstav)

Noen forslag?

Innlegg redigert. (01-09-08 15:29)

Hei alle sammen!

Sliter voldsomt med Hansen denne onsdagen... hvem er denne maleren dere snakker om? Sliter også med redaktør og lege...

Begynte å løse Hansen i begynnelsen av desember da jeg fikk en utfordring av mamma... (hun er x-ord gæær'n ;-) ) (og det begynner jeg også å bli!). Har som regel holdt meg til Se&Hør og sånne lette oppgaver, men da jeg fikk til Hansen her i desember, ble jeg hekta c",)

Har fått mye hjelp gjennom her og det blir nok noen spørsmål i fremtiden også!

Ha en fin onsdagskveld og jeg ser allerede fram til lørdag !!!

Dette er MORRO!!!!

Gjest amanda

Hei alle sammen!

Sliter voldsomt med Hansen denne onsdagen... hvem er denne maleren dere snakker om? Sliter også med redaktør og lege...

Begynte å løse Hansen i begynnelsen av desember da jeg fikk en utfordring av mamma... (hun er x-ord gæær'n ;-) ) (og det begynner jeg også å bli!). Har som regel holdt meg til Se&Hør og sånne lette oppgaver, men da jeg fikk til Hansen her i desember, ble jeg hekta c",)

Har fått mye hjelp gjennom her og det blir nok noen spørsmål i fremtiden også!

Ha en fin onsdagskveld og jeg ser allerede fram til lørdag !!!

Dette er MORRO!!!!

Hei, og velkommen til et trivelig diskusjonsforum. Her hjelper vi hverandre med smil.

Et godt råd, si hvor i kryssordet du har problemer, det er litt trøblete å lete frem over hele siden.

Redaktør er leder av et nyhetsorgan som kommer ut hver dag. Det var tipset, si fra hvis du vil ha løsningen på en tallerken.

Hei igjen, så ikke at du allerede hadde fått tips. Men si fra hvis tipsene ikke nytter.

Innlegg redigert. (01-09-08 21:39)

Annonse

Gjest Ken Roger

Hei, og velkommen til et trivelig diskusjonsforum. Her hjelper vi hverandre med smil.

Et godt råd, si hvor i kryssordet du har problemer, det er litt trøblete å lete frem over hele siden.

Redaktør er leder av et nyhetsorgan som kommer ut hver dag. Det var tipset, si fra hvis du vil ha løsningen på en tallerken.

Hei igjen, så ikke at du allerede hadde fått tips. Men si fra hvis tipsene ikke nytter.

Innlegg redigert. (01-09-08 21:39)

Tusen takk c",)

Jammen er dere gode å ha!!! Jepp, neste gang skal jeg styre dere riktig ;-)

Da kom jeg endelig i mål, ble heldigvis ikke natten denne gangen!

Innlegg redigert. (01-09-08 23:12)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...