Gå til innhold

Takk for "det gamle"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk til alle Hansenfansene her i forumet. For nyttårshilsener og for hjelp i kryssordene, og for koselige kommentarer og innspill om så mangt. Takk for 2007 og godt nytt kryssordår 2008.

Hilsen Aina

Innlegg redigert. (12-31-07 13:37)

Skrevet

Hei og selv takk. Ferdig med dagens oppgave og er allerede blitt rastløs!

Skrevet

Det har vært et spennende kryssord-år med Hansen , og all hjelp og alle kommentarer på denne siden. GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE !!

Gjest macknife
Skrevet

Tusen takk til alle Hansenfansene her i forumet. For nyttårshilsener og for hjelp i kryssordene, og for koselige kommentarer og innspill om så mangt. Takk for 2007 og godt nytt kryssordår 2008.

Hilsen Aina

Undertegnede slutter seg til rekken av Hansen-fans og ønsker han og alle sammen et godt nytt år med mange nye utfordringer på kryssordfronten.

Gjest Ryanne
Skrevet

Hilsen Aina

Slutter meg til alle gode nyttårsønsker og ser frem til flere spennende Hansen-oppgaver med påfølgende opplysninger og diskusjoner i dette forumet.

ha et trivelig kryssordår alle sammen!

Hilsen Anne.

Skrevet

Jeg vil også gjerne ønske godt nytt år til alle "Hansen-fan",og takke for 2007,all god hjelp og hyggelige kommentarer i året som gikk.Ønsker at det fortsetter slik i dette året også.Klem Randi

Gjest Steinar
Skrevet

Takker alle for den hjelp jeg har fått, og ønsker alle et godt nytt år.

Men hvorfor er fristen Hansen på nyttårsaften satt til i dag??? Posten har jo ingen muligheter til å frakte det så raskt. Ok kanskje for dem som bor i tjukkeste Oslo, men alle bor jo ikke der.

Skrevet

Hilsen Aina

Jeg slutter meg til de andre. Hansens kryssord er fantastiske. Det er helt utrolig hvordan han kan få det til! Hilsen Einar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...