Gjest amanda Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Loddrett litt til venstre for midten, plantene. Jeg har NESLI?ENE. Og får ikke det til å stemme, sannsynligvis skal det være nellikene, men da står jeg fast på sprø, vennrett. God jul til en eventuell hjelper, og til alle andre Hansen-fans på denne siden. Innlegg redigert. (12-22-07 23:45)
Gjest Unni Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Nellikene, kanskje? God jul til deg også! Shit - leser visst ikke ordentlig - sprø blir vel ville? :-) Innlegg redigert. (12-22-07 23:48)
Gjest amanda Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 takk Unni, jeg fant det akkurat, det var min løsning på sprø som var helt vill.
Gjest Unni Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hehe - det hender vel at vi er både ville og sprø - ble nysgjerrig, jeg. Hva var løsningen din? Sukk - nysgjerrigheten drepte katta, vet det!
Gjest amanda Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Av en eller annen grunn hadde jeg skrevet gisle, tenkte kanskje at gislebrød var et spesielt gislet altså sprøtt brød. Utrolig hva Hansen kan få oss til å fantasere. Ellers gikk det greit denne gangen. Ha en god natt og en fredelig jul, håper du får deilige bøker under treet.
Gjest Unni Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Er allerede i gang med "juleboken" min - Boktyven. Har du ikke lest den ennå, så gled deg! Alltid må jeg glemme noe! De brødgreiene - er de ikke grislet? Innlegg redigert. (12-22-07 23:58)
Gjest amanda Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 jovisst er de grislet, men det var jo feil uansett! Boktyven står på ønskelisten min. Jeg anbefaler Sebastians Faulks: Fuglesang. Rå, men fantastisk fra 1. verdenskrig. Nå er det vel så sent på natt at vi ikke irriterer for mange med vårt utenomsnakk!
Gjest Unni Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Tror ikke at vi ergrer noen, jeg! Takk for tipset. Fuglesang, here I come. Ha en deilig førjulsnatt du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå