Gå til innhold

420

Gjest bumarli

Anbefalte innlegg

Gjest bumarli
Skrevet

Presten i linje 6 vannlett byr på problemer, mellom skole og leder står det stille ! Noen hjelp å få ?

Britt

Fortsetter under...

Skrevet

Takk skal du ha, da ble min kafegjest noe helt annet !

Britt

Skrevet

Javel, men hvis du da har en fornuftig løsning på kafegjesten, så er her to løsninger.

Innlegg redigert. (12-08-07 17:56)

Gjest birkebeiner
Skrevet

Her er det nok -stevne- som utpeker seg som den optimale og "riktige" løsningen, vil jeg hevde, altså en løsning.

Annonse

Gjest macknife
Skrevet

Jeg også er spent hva du har på kafegjest med ditt stevne i stedet for studie??

Skrevet

Samme her :-)

Glemte å si at jeg holder en knapp på Amanda!

Innlegg redigert. (12-09-07 01:21)

Gjest birkebeiner
Skrevet

Her er mange knapper å holde på, men gjesten er en tenytende person, kanskje bedre enn menykunde. Velg og vrak - Hansen bestemmer.

Skrevet

Bare tull alt sammen, vet du. Akkurat som når Gilde (og sikkert flere) markedsfører medisterfarsen sin under navnet Familiedeig. Umulig å spise sånt - var det der tante Marie og onkel Sverre havnet? Æsj! Ha en glad søndag!

Skrevet

Helt OK med stevne og tenytende, men jeg fastholder at her er to akseptable løsninger i Hansens ånd. Og diskusjonene her er jo halve moroen,

Innlegg redigert. (12-09-07 10:12)

Skrevet

Dersom det blir en som liker te tror jeg det ville vært TENYTER, så jeg tror menykunde er riktig. Men jeg lurer på plagg nederst til venstre , og GLADE JUL. noen som kan hjelpe ?

Skrevet

Glade jul er Gruberstorverk. Plagg er lerretsserk. Hvis du hadde skrevet Glade Jul som søkeord her i NKL, så hadde du fått frem Gruber.

Innlegg redigert. (12-09-07 12:52)

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 9.12.2007 den 11.26):

Dersom det blir en som liker te tror jeg det ville vært TENYTER, så jeg tror menykunde er riktig. Men jeg lurer på plagg nederst til venstre , og GLADE JUL. noen som kan hjelpe ?

Jeg har lerretsserk på plagget.

Skrevet

Da er du enig med meg, men litt sent ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...