Gå til innhold

420

Gjest bumarli

Anbefalte innlegg

Gjest bumarli
Skrevet

Presten i linje 6 vannlett byr på problemer, mellom skole og leder står det stille ! Noen hjelp å få ?

Britt

Skrevet

Takk skal du ha, da ble min kafegjest noe helt annet !

Britt

Skrevet

Javel, men hvis du da har en fornuftig løsning på kafegjesten, så er her to løsninger.

Innlegg redigert. (12-08-07 17:56)

Gjest birkebeiner
Skrevet

Her er det nok -stevne- som utpeker seg som den optimale og "riktige" løsningen, vil jeg hevde, altså en løsning.

Gjest macknife
Skrevet

Jeg også er spent hva du har på kafegjest med ditt stevne i stedet for studie??

Skrevet

Samme her :-)

Glemte å si at jeg holder en knapp på Amanda!

Innlegg redigert. (12-09-07 01:21)

Gjest birkebeiner
Skrevet

Her er mange knapper å holde på, men gjesten er en tenytende person, kanskje bedre enn menykunde. Velg og vrak - Hansen bestemmer.

Skrevet

Bare tull alt sammen, vet du. Akkurat som når Gilde (og sikkert flere) markedsfører medisterfarsen sin under navnet Familiedeig. Umulig å spise sånt - var det der tante Marie og onkel Sverre havnet? Æsj! Ha en glad søndag!

Skrevet

Helt OK med stevne og tenytende, men jeg fastholder at her er to akseptable løsninger i Hansens ånd. Og diskusjonene her er jo halve moroen,

Innlegg redigert. (12-09-07 10:12)

Skrevet

Dersom det blir en som liker te tror jeg det ville vært TENYTER, så jeg tror menykunde er riktig. Men jeg lurer på plagg nederst til venstre , og GLADE JUL. noen som kan hjelpe ?

Skrevet

Glade jul er Gruberstorverk. Plagg er lerretsserk. Hvis du hadde skrevet Glade Jul som søkeord her i NKL, så hadde du fått frem Gruber.

Innlegg redigert. (12-09-07 12:52)

Skrevet

Dersom det blir en som liker te tror jeg det ville vært TENYTER, så jeg tror menykunde er riktig. Men jeg lurer på plagg nederst til venstre , og GLADE JUL. noen som kan hjelpe ?

Jeg har lerretsserk på plagget.

Skrevet

Da er du enig med meg, men litt sent ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...