Gjest amanda Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Det gikk greit idag og jeg er i mål hvis noen kan bekrefte at den bibelske personen (litt under midten rett til høyre, vannrett) blir Arabus.
Gjest Andrine Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har fått Agabus (by:Lagos). Men kan du fortelle meg hva i alle dager du har fått på kremkake???
Gjest amanda Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Fant feilen akkurat selv. Jeg hadde feil i regissøren, og dermed byen. Takk likevel. Kremkaken min er Slapstickkomedierekvisitt, Hansen er morsom! Innlegg redigert. (12-08-07 17:02)
Gjest Andrine Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Tusen takk Amanda! Men hva fikk du da på rak - for kretset må jo bli sirklet?
Gjest Øyvind Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 - skrev (På 8.12.2007 den 15.48): Det gikk greit idag og jeg er i mål hvis noen kan bekrefte at den bibelske personen (litt under midten rett til høyre, vannrett) blir Arabus. Agabus vandreprofet fra den kristne urmenighet i Jerusalem. Han forutsa en hungersnød og Paulus' fengsling i Jerusalem (Apg 11,27-30 og 21,10-11). Kilde: Store norske leksikon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå