Gjest bente Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Se der, ja, litt mer mening i det ,selv om det er et ord jeg ikke akkurat bruker daglig... Aldri, faktisk :) Takk, Unni! bente
Gjest Unni Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Bare hyggelig! Har aldri brukt det jeg heller - og kommer neppe til å gjøre det! :-)
Gjest inger Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har skrevet slentringsmotiverte, tenkte de dovne slentret omkring, hva tror dere? Inger
Gjest Unni Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Skulle neimen ikke forundre meg om du har rett - tenkte ikke tanken engang, jeg! :-)
Gjest Olav Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 - skrev (På 3.12.2007 den 14.34): Jeg har skrevet slentringsmotiverte, tenkte de dovne slentret omkring, hva tror dere? Inger Jeg går nok for (unna)sluntringen, jeg kan ikke forestille meg at en typisk dovenpeis vil utvise så stor aktivitet at han slentrer rundt omkring frivillig!
Gjest bente Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 - skrev (På 3.12.2007 den 15.20): Skulle neimen ikke forundre meg om du har rett - tenkte ikke tanken engang, jeg! :-) Iflg. NRO er sluntre dialekt for slentre, så da er man jo gardert åkkesom :) bente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå