Gjest Richard Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Det spørres etter forfatter der løsningen er et pesudonym for den franske forfatter Henri Beyle (1783-1842. Den uhyre kunnskapsrike gruppen som frekventerer dette panelet vet det selvfølgelig, men for de andre: Kryssordbøkene har plassert h'en en plass for langt til høyre. Mvh
Gjest o.j Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 godt å få det bekreftet. Begynte å lure.
Gjest Jarl Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det spørres etter forfatter der løsningen er et pesudonym for den franske forfatter Henri Beyle (1783-1842. Den uhyre kunnskapsrike gruppen som frekventerer dette panelet vet det selvfølgelig, men for de andre: Kryssordbøkene har plassert h'en en plass for langt til høyre. Mvh Jeg var så enkel i min litterære kunnskap at jeg tenkte på vår utmerkede prinsessegemal Ari Behn. Han er forfatter! I tillegg har vi Aphra Behn. Hun er regnet som den første profesjonelle kvinnelige engelske forfatter. Levde på slutten av det 16. årh. Nå har jeg fått enda et Behn å ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå