Gjest Anne Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Mangler første bokstaven-tror jeg. Har-ikuyuhjemland. Kan noen hjelpe??
Gjest Bjørn Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg tror det passer bedre med g i stedenfor k
Gjest ingrid Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har c som første bokstav Jeg har c som første bokstav, sjekk Google! Jeg har c som første bokstav(fant den på Google)
Gjest Unni Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Mangler første bokstaven-tror jeg. Har-ikuyuhjemland. Kan noen hjelpe?? Birkebeinere er til å stole på :-)
Gjest Bjørn Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hvis dere skriver gikuyu som søkeord, får dere opp språk i Kenya Derfor tar jeg sjansen å det, men det er sikkert flere varianter. Lykke til!
Gjest randi Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg slo opp på afrikaner i DD(kryssordeksperten),og fant der et navn som passet.Det begynner med k.Satser på at det er rett. Randi
Gjest Richard Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Les boken "Mitt Afrika" av Karen Blixen. Først og fremst en god leseropplevelse, dessuten en bekerftelse på at hun brukte folk fra Kikuyustammen som arbeidskraft i ca. 20 år, på sin kaffefarm litt syd for Nairobi. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå