Gjest beate Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 takk for lyden, men blir det glåme på 10 vannrett? finner ikke at det betyr :kaste skumle blikk. har lest både i riksmålsordboka og andre steder
Gjest hans Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 finner ikke 12 loddrett (lyd) prøv med glume
Gjest hans Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 finner ikke 12 loddrett (lyd) prøv med glume, fant forresten dyrking, tenkte plutselig på opparbeidelse, men ingen av bøkene mine nevnte dyrking på det ordet, derimot vei og pensjon. bestemte meh for å se under opparbeidese, og der gliste ordet dyrking imot meg
Gjest hans Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 finner ikke 12 loddrett (lyd) prøv med glume, fant forresten dyrking, tenkte plutselig på opparbeidelse, men ingen av bøkene mine nevnte dyrking på det ordet, derimot vei og pensjon. bestemte meh for å se under opparbeidese, og der gliste ordet dyrking imot meg
Gjest hans Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 finner ikke 12 loddrett (lyd) skjønner ikke hva jeg har gjort galt, slik at avaret kom i så mange eksemplarer, håper det er en måte å fjerne dem på kan du hjelpe meg med det litterære verket, det er det eneste som gjenstår
Gjest beate Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 prøv med glume, fant forresten dyrking, tenkte plutselig på opparbeidelse, men ingen av bøkene mine nevnte dyrking på det ordet, derimot vei og pensjon. bestemte meh for å se under opparbeidese, og der gliste ordet dyrking imot meg takk for GLUME. prøv med versedrama..
Gjest hans Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 skjønner ikke hva jeg har gjort galt, slik at avaret kom i så mange eksemplarer, håper det er en måte å fjerne dem på kan du hjelpe meg med det litterære verket, det er det eneste som gjenstår takk for hjlpen, da ble jeg endelig ferdig. vet du hva jeg kan (skal) gjøre for å få vekk alle gjentagelsene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå