Gå til innhold

Her finner du vanskelig nettkryssord

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lagt ut på nettet et litt vanskelig kryssord, som du kan bryne deg på når du har tid. Det er ment for å løses på skjermen, men du finner også link til en utskriftsvennlig side nedenfor kryssordene.

Noen av ordene er litt i Hansen-ånd, sånne ordsammensetninger du vet.

Lykke til for deg som aldri får nok av kryssord, og som synes det er lenge å vente til Rolf Hansen kommer med et nytt ;)

Kryssordene finner du her: http://home.no.net/prince66/kryssordsiden.html

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/6017-her-finner-du-vanskelig-nettkryssord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet dessverre ikke. Jeg er ingen dataekspert som sådan. Fikk noen til å sjekke om de fikk fram kryssordene på sine PC'er, og det gjorde de, så tror ikke feilen ligger hos meg. Kanskje andre her kan fortelle deg, eller du får spørre på forum for dataproblemer; eks. Veggavisen eller andre steder (bare å google seg fram). Håper det ordner seg.

Selv har jeg et problem at når Skype ble lastet ned og fjernet, så forsvant alle mine nedlastede msn-ikon, og jeg får heller ikke sett på DVD, og CD'er med film samt enkelte internett-filmsnutter bare kan høres med lyd. Så dataproblemer er det mange av. Men som sagt: Håper det ordner seg.

Dette er kanskje litt dumt spørsmål; men du var ikke for rask med å gå ut fra siden min - at kanskje nettleseren din trenger litt tid? Kan du ikke prøve en gang til og så vente ett minutt før du forlater siden, hvis du var for rask forrige gang. Dette er sikkert bare "et skudd i blinde", men har selv opplevd at de blir til røde kryss i noen sekunder, for deretter å bli normale. Trykk på oppdateringsikonet også. Den firkanten med de to grønne pilene som går hver sin vei.

Innlegg redigert. (09-07-07 03:19)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...