Gå til innhold

Den pågående diskusjoen

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært borte fra NKL i maaaange måneder, var det riktig deprimerende å komme inn her i dag. Jeg er en av de som har vært medlem siden oppstart og har elsket den gode stemningen og hjelpsomheten som har eksistert mellom medlemmene. Jeg støtter fullt ut dem som ber om at innleggene får tydelig overskrift / spørreord, og at den som IKKE ønsker svaret fullt ut, men kun en hjelpende hånd i form av rebuser ol BER om det. Det er synd om noen skal få ødelegge den gode ånden her i forumet og gjøre slik at folk ikke lenger tør å be om hjelp. Og kanskje medføre at vi rett og slett slutter å abbonere på siden og søker andre hjelpemidler i vårt arbeid med å knekke Hansens kryssord. Dette kan jo til og med gå ut over kritikerne, ettersom de kanskje ikke får hjelp den dagen de selv trenger det!

Så, igjen: Takk til alle brukere av forumet for deres hjelpsomhet. Stå på. Ikke la surpompene knekke vår positive ånd.

Mange hilsner Inger

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/5989-den-p%C3%A5g%C3%A5ende-diskusjoen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er flott at så mange tar tak i dette,for det ville være leit om vi skulle jage noen bort fra dette trivelige forumet med "trasige og leie" kommentarer.Fikk selv så mye pepper på Hjemmet-forumet at jeg mistet lysten til å spørre.Det var de samme hver gang,dessverre.Fikk liksom "så hatten passet",så det forumet skygger jeg unna med spørsmål.Savner det egentlig,for det var alltid hyggelig hjelp å få av de som ønsket å hjelpe,men så var det de få som gjorde at jeg sluttet å spørre.Så¨nn gikk det.

Jeg syns det var trist,men fikk heldigvis noen gode "kryssordvenner" jeg kan spørre uten å gå via forumet,så derfor håper jeg inderlig at vi her ikke skremmer noen bort fra å spørre.Kryssorsd skal jo være hyggelig,så derfor håper jeg alle positive vinner frem her.

Personlig går jeg aldri inn og ser uten at jeg ønsker hjelp til noe jeg står helt fast på,og da har det fungert helt fint.

Klem til alle positive på dette forumet,og håper det blir flere.Randi

Gjest karibno

Takk til dere to!

Har aldri i mitt 65 år lange liv løst kryssord-finnes ikke det minste interessert.

Men min hustru gjennom 40 år, hun løser kryssord, hun. Rene besettelsen!

Og så blir jeg spurt, når hun ikke finner det hun søker, i sine titalls bøker.

Hansen kunne eg vridd halsen rundt på, han er jo totalt ulogisk(syntes jeg da), og hvor i dunderen finner han alle disse ordsammensetningene?

Men heldigvis, jeg kan slappe av:vi har dette forumet!

Min viv klarer ikke åpne, arbeide med laptopen, så jeg må operer datamaskinen,(om enn noe motvillig).

Men hvor godt, hvor mye omsorg ser ikke jeg selv her inne.

Her hjelper dere hverandre på en intelligent ,lun og varm måte.

Selv jeg,kryssord"hater" blir i litt bedre humør, og får noe av min misantropi avskrellet-det er noen som bryr seg.!

Takk for god og lun hjelp-fortsett , for Guds(og min) skyld i samme ånd!

Tusen takk, takk for at dere er til.

Etter å ha vært borte fra NKL i maaaange måneder, var det riktig deprimerende å komme inn her i dag. Jeg er en av de som har vært medlem siden oppstart og har elsket den gode stemningen og hjelpsomheten som har eksistert mellom medlemmene. Jeg støtter fullt ut dem som ber om at innleggene får tydelig overskrift / spørreord, og at den som IKKE ønsker svaret fullt ut, men kun en hjelpende hånd i form av rebuser ol BER om det. Det er synd om noen skal få ødelegge den gode ånden her i forumet og gjøre slik at folk ikke lenger tør å be om hjelp. Og kanskje medføre at vi rett og slett slutter å abbonere på siden og søker andre hjelpemidler i vårt arbeid med å knekke Hansens kryssord. Dette kan jo til og med gå ut over kritikerne, ettersom de kanskje ikke får hjelp den dagen de selv trenger det!

Så, igjen: Takk til alle brukere av forumet for deres hjelpsomhet. Stå på. Ikke la surpompene knekke vår positive ånd.

Mange hilsner Inger

Kjempe-fint! Og så flott at du (om en noe motvillig) hjelper kona di! Og ja - det er sånn vi vil ha det her; hjelpe hverandre, enten det er direkte eller ved hint, med lun humor og helt uten person-angrep!

Takk til dere to!

Har aldri i mitt 65 år lange liv løst kryssord-finnes ikke det minste interessert.

Men min hustru gjennom 40 år, hun løser kryssord, hun. Rene besettelsen!

Og så blir jeg spurt, når hun ikke finner det hun søker, i sine titalls bøker.

Hansen kunne eg vridd halsen rundt på, han er jo totalt ulogisk(syntes jeg da), og hvor i dunderen finner han alle disse ordsammensetningene?

Men heldigvis, jeg kan slappe av:vi har dette forumet!

Min viv klarer ikke åpne, arbeide med laptopen, så jeg må operer datamaskinen,(om enn noe motvillig).

Men hvor godt, hvor mye omsorg ser ikke jeg selv her inne.

Her hjelper dere hverandre på en intelligent ,lun og varm måte.

Selv jeg,kryssord"hater" blir i litt bedre humør, og får noe av min misantropi avskrellet-det er noen som bryr seg.!

Takk for god og lun hjelp-fortsett , for Guds(og min) skyld i samme ånd!

Tusen takk, takk for at dere er til.

Må bare slutte meg til takken.

Heldig kone som har en sånn mann, og heldig mann som har en kone som liker kryssord-hansen. Man holder hodet i trim, vet du, så ikke demensen kommer og tar den.

Ha det bra alle sammen!

Hilsen Anne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...