Gå til innhold

hi there

Gjest unildShulsist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hi there, be careful, this page is meant for crossword lovers, and real crossword lovers hate cheap meds online! See?

Skrevet

Vi må overse sånn dritt! Men var ikke denne siden bare for betalende medlemmer? Åkke som - dritt er det!

Skrevet

Man har vel et par ukers gratis prøveperiode her. Men du har helt rett, ingen hensikt å svare eller skjelle ut eller noe som helst. Disse e-postene går jo som masseutsendelse, og avsenderne bruker ikke tid på å sjekke eventuelle reaksjoner. Skjønt det kan jo være deilig for en selv å frese litt, da. :)

Skrevet
  - skrev (På 19.8.2007 den 10.31):

Vi må overse sånn dritt! Men var ikke denne siden bare for betalende medlemmer? Åkke som - dritt er det!

Enig. Men det var virkelig det siste jeg hadde forestilt meg kunne dumpe ned her. Men så er jeg jo også så enfoldig og godtroende at jeg til og med tror på bruktbilselgere, sier de som kjenner meg. Ja, ja.

Gjest Andrine
Skrevet
  - skrev (På 19.8.2007 den 10.31):

Da jeg hadde gratis prøveperiode i 14 dager, kunne jeg ikke skrive innlegg, derfor skjønner jeg ikke hvordan de kan få inn disse spaminnleggene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...