Gjest Gerd Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg synes etterhvert denne kanalen er blitt et rent chatteforum for alskens. Men til saken, jeg mangler Stikkord "trygge" oppe til venstre: har -E-SSIKRE Stikkord "partydop" litt lengre ned. har RUS-O-E
Gjest Aina Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hei "Selvsikre" og "Rusmote". Rusmote høres jo litt merkelig ut, men kom ikke på noe annet. Hilsen Aina
Gjest henriw Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 - skrev (På 14.8.2007 den 19.13): Jeg synes etterhvert denne kanalen er blitt et rent chatteforum for alskens. Men til saken, jeg mangler Stikkord "trygge" oppe til venstre: har -E-SSIKRE Stikkord "partydop" litt lengre ned. har RUS-O-E Når boksematoppgavene forlengst er løst, kan det være hyggelig å snakke om noe som angår de fleste: bøker. Henrik
Gjest Ryanne Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 - skrev (På 14.8.2007 den 19.13): Jeg synes etterhvert denne kanalen er blitt et rent chatteforum for alskens. Men til saken, jeg mangler Stikkord "trygge" oppe til venstre: har -E-SSIKRE Stikkord "partydop" litt lengre ned. har RUS-O-E Gjorde ingenting med den lille praten her - man ble jo dessuten advart!
Gjest amanda Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Med fare for at noen blir enda mer irritert: Takk til Henrik og Ryanne, godt å ha nettvenner. Innlegg redigert. (08-15-07 11:34)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå