Gjest ragna Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 HEI! Kloster ble for vanskelig for meg. Så at mange hadde klart det og tenkte at jammen skal jeg også, men det går bare ikke. Har nonne og noen bokstaver innimellom, men mangler helt siete delen(8 bokstaver) Hva i all verden er forresten tørrsnø? Glad for hjelp el. hint
Gjest Synnøve Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg har nonneeierensfavorittmiljø.Men jeg står fast på jeger. Tørrsnø blir mjøll.
Gjest amanda Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 - skrev (På 8.8.2007 den 20.40): Jeg har nonneeierensfavorittmiljø.Men jeg står fast på jeger. Tørrsnø blir mjøll. Nonneeierens? Da har du vel en bokstav for lite? Og det får jeg ikke til å stemme med de vannrette. Jeg har nonnetetthetsfavorittmiljø, eller for å lage en litt spesiell kombinasjon: nonnetetthetsfavorittvilla. Tørrsnø står i NKL, og er vel lett, snø som er fin å gå på ski på. Innlegg redigert. (08-09-07 01:10)
Gjest Synnøve Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 - skrev (På 8.8.2007 den 20.31): HEI! Kloster ble for vanskelig for meg. Så at mange hadde klart det og tenkte at jammen skal jeg også, men det går bare ikke. Har nonne og noen bokstaver innimellom, men mangler helt siete delen(8 bokstaver) Hva i all verden er forresten tørrsnø? Glad for hjelp el. hint Sorry!!! Jeg så det selv når hodet ble litt klarere. Takker for hjelp denne gangen, kommer sikkert igjen på lørdag.
Gjest Einar Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 - skrev (På 8.8.2007 den 23.06): Nonneeierens? Da har du vel en bokstav for lite? Og det får jeg ikke til å stemme med de vannrette. Jeg har nonnetetthetsfavorittmiljø, eller for å lage en litt spesiell kombinasjon: nonnetetthetsfavorittvilla. Tørrsnø står i NKL, og er vel lett, snø som er fin å gå på ski på. Innlegg redigert. (08-09-07 01:10) Jeg får det til å ende på -miljø. Er ikke sikker på -tetthets-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå