Gå til innhold

onsdag 74

Anbefalte innlegg

Gjest amanda
Skrevet

Jeg er trolig helt i mål, men har fått noen litt finurlige løsninger på Kloster, loddrett helt til høyre, og på Argentina loddrett litt til venste for midten. Vil noen diskutere dette?

Innlegg redigert. (08-08-07 16:20)

Fortsetter under...

Gjest henriw
Skrevet

Hei!

Enig, løsningene var finurlige, men ut fra sammenhengen (vr/lr) ser de meget fornuftige og riktige ut. Synes både hanen og psykologen var morsomme, Hansens kombinasjoner er en mester verdig.

henrik

Gjest amanda
Skrevet

Takk for respons. jeg er helt enig, hanen spesielt var pikant og vittig. Hansen er unik.

Skrevet
  - skrev (På 8.8.2007 den 14.08):

Jeg er trolig helt i mål, men har fått noen litt finurlige løsninger på Kloster, loddrett helt til høyre, og på Argentina loddrett litt til venste for midten. Vil noen diskutere dette?

Innlegg redigert. (08-08-07 16:20)

Hei

Joda dette var Hansen på sitt aller beste, flere slike.

Første del av løsningsordet på Argentina gir flere treff i Google. løsningen på kloster ser for såvidt rimelig ut. Brukte en del tid på å finne JEGER, men fikk en ahaopplevelse til slutt. Egon

Gjest amanda
Skrevet

Med din kommentar til Argentina er jeg litt usikker på min egen løsning. Min peker på en drikk som passer til en rett. Har du en helt annen?

Innlegg redigert. (08-08-07 18:16)

Skrevet

Hei

Nei, jeg tror vi har samme løsning. Bare tast inn første del av ordet og søk i Google. Egon

Annonse

Gjest amanda
Skrevet

Jamensanten! Da synes jeg faktisk at jeg var lur som fant den, jeg trodde det var en Hansen spesial. Takk skal du ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...