Gjest Bjørn Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Det er mange som spør om ord som finnes på disse sidene. Betyr det at disse ikke gidder å betale kontingenten? Skal vi hjelpe disse?
Gjest Anne Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Nei - den syns jeg var litt sær, Bjørn. Hva gjør det om dette forumet er åpent for alle! Hva gjør det om "de andre" også får litt hjelp? Selv hadde jeg ikke klart å løse en "hel" Hansen uten nettleksikon og betaler derfor min kontingent med glede, men jeg syns ikke dermed at andre ikke-betalende snylter. Noen andre synspunkter? Innlegg redigert. (07-28-07 01:01)
Gjest Ryanne Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er mange som spør om ord som finnes på disse sidene. Betyr det at disse ikke gidder å betale kontingenten? Skal vi hjelpe disse? Jeg tror jeg har sett et sted at man må være betalende medlem for å skrive innlegg her.
Gjest Ryanne Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Nei, kanskje det er feil, men vi har hatt den diskusjonen før, og jeg synes den er uvesentlig. Dessuten - man svarer jo på spørsmål her helt frivillig. Bare gøy å "snakke" med folk her, synes jeg.
Gjest Undrer Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er mange som spør om ord som finnes på disse sidene. Betyr det at disse ikke gidder å betale kontingenten? Skal vi hjelpe disse? Hei. Hvordan finner du ut at folk ikke har betalt kontingent? Du har ikke oppgitt e-postadresse heller, likt med meg som Undrer. Oppgitt e-postadresse under eget navn også, betalt kontingent i flere år. Mvh Undrer
Gjest Bård Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er opp til oss om man vil betale eller ikke, forumet er åpent for alle og hvis noen ønsker å få hjelp er de hjertelig velomne til det.
Gjest Raindog Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er mange som spør om ord som finnes på disse sidene. Betyr det at disse ikke gidder å betale kontingenten? Skal vi hjelpe disse? Før man registerer seg kan man ikke skrive inn her. Vi har registert oss fordi vi av og til sliter med Hansen og vil ha muligheten til å kunne spørre. Lese her kan man jo gjøre, men ikke sikkert at det man har problem med da blir tatt opp. Når man melder seg inn får man en prøveperiode på 14 dager gratis. Etter det må man betale. Heldigvis har vi ikke behøvd å spørre siden vi meldte oss inn, men mulig det kommer i dag. Men det skal ikke stikkes under en stol at vi har fått hjelp her fra før vi meldte oss inn, men har ikke følt oss gratispassasjerer fordi vi ikke har kunnet stille spørsmålene. Hilsen Raindog med Flue. (Raindog er kryssordløser med tastesperre og Flua surrer derfor rundt på nettet for å lete etter løsningsord)
Gjest markni Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er mange som spør om ord som finnes på disse sidene. Betyr det at disse ikke gidder å betale kontingenten? Skal vi hjelpe disse? Man kan ikke skrive til denne siden uten å registrere seg , men man kan jo lese hva som står der. Jeg har nettopp meldt meg inn så dette vet jeg.
Gjest Ryanne Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Nei, kanskje det er feil, men vi har hatt den diskusjonen før, og jeg synes den er uvesentlig. Dessuten - man svarer jo på spørsmål her helt frivillig. Bare gøy å "snakke" med folk her, synes jeg. Det var det jeg trodde. Jeg visste bare ikke sikkert, for jeg har vært medlem i årevis. Har hele tiden hatt stor glede av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå