Gå til innhold

siste gang jeg skriver med penn

Anbefalte innlegg

Gjest Lattas
Skrevet

Heretter kommer Hansen til å få mine kryssord skrevet med blyant, for Dagbladet er jo håpløst å viske i. Går jo sund (i stykker) hver gang man skal viske.

Fortsetter under...

Gjest Belladonna
Skrevet

Det går fint an å bruke korrekturtape hvis du ikke har altfor mange rettelser.

Gjest Bård
Skrevet

Heretter kommer Hansen til å få mine kryssord skrevet med blyant, for Dagbladet er jo håpløst å viske i. Går jo sund (i stykker) hver gang man skal viske.

Latta dah!!! X-ord med penn er kun for de virkelig macho blant oss (hører definitivt ikke til i den kategorien, her går det i Stabilo HB2 og viskings)

Gjest Belladonna
Skrevet

Da er jeg machodame, hvis man kan bruke et sånt uttrykk! Jeg løser alltid kryssord med penn, de vanskeligste bruker jeg en penn med blekk som lett lar seg viske ut, hvis jeg mot formodning skulle komme til å skrive feil ;-). Jeg fleiper litt nå da, håper jeg du skjønner.

Gjest Bård
Skrevet

Tror jeg kaller deg ei Macha da ;-)

Gjest Belladonna
Skrevet

Det kan du gjøre, blir hunkjønnsversjonen det da, ha ha. Ellers er det også et annet uttrykk, machota, mannhaftig kvinne. I'm a woman in disguise...

Annonse

Gjest Ryanne
Skrevet

Det går fint an å bruke korrekturtape hvis du ikke har altfor mange rettelser.

Jeg løser alltid kryssord med helt vanlig kulepenn. Men jeg sender jo aldri inn ...

Gjest Kristine
Skrevet

Løser alltid med kulepenn jeg, noen annet vill jo være bleikt og pessimistisk.

Er evig optimist, så da får det stå sin prøve at kryssordet av og til ser ut som ei blåbærtue.

Kristine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...