Gjest Bård Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Tilby = falby? Pøh!!! her har Hansen endelig driti på draget *hiver meg over Tanums Rettskrivningsordbok for å få det bekreftet* øhhhhhhhhhh....bare en l? F***!!!! Er det aldri mulig å ta den mannen i feil???
Gjest Unni Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jo da, men de feilene er bare sjarmerende småtterier - som han unner seg for å sprite opp stemningen her. :)
Gjest Inger Lise Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Hei! Har Hansen bommet på gassen i dag? Jeg får det bare til å bli "Etenet" , oh det er jo ingen gass? Innsjøen må jo bli Tyin----eller?? Og øreverk? Inger Lise Innlegg redigert. (07-14-07 19:58)
Gjest Anne Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Tilby = falby? Pøh!!! her har Hansen endelig driti på draget *hiver meg over Tanums Rettskrivningsordbok for å få det bekreftet* øhhhhhhhhhh....bare en l? F***!!!! Er det aldri mulig å ta den mannen i feil??? Joda - denne gangen har han da bommet på "iskjendis". Jeg får "Henig" men han heter da virkelig Hennig Olsen
Gjest Aksel Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Tilby = falby? Pøh!!! her har Hansen endelig driti på draget *hiver meg over Tanums Rettskrivningsordbok for å få det bekreftet* øhhhhhhhhhh....bare en l? F***!!!! Er det aldri mulig å ta den mannen i feil??? Hei Anne! Er redd Hansen igjen trekker det lengste strå: Løsningen er en kvinnelig kunstløper, norsk sådan forresten. ;-) Vh Aksel
Gjest LivM Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Tilby = falby? Pøh!!! her har Hansen endelig driti på draget *hiver meg over Tanums Rettskrivningsordbok for å få det bekreftet* øhhhhhhhhhh....bare en l? F***!!!! Er det aldri mulig å ta den mannen i feil??? Tror jeg ville bytte ut g med e. Hurra for Hansen!
Gjest anne Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Hei Anne! Er redd Hansen igjen trekker det lengste strå: Løsningen er en kvinnelig kunstløper, norsk sådan forresten. ;-) Vh Aksel Selvfølgelig - hvor dum kan jeg være! Jeg tenkte is og sommer. Har forøvrig klart alt annet av Hansen idag.
Gjest donna Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Tror jeg ville bytte ut g med e. Hurra for Hansen! Så flink du er, Anne !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå