Gå til innhold

nr.397

Anbefalte innlegg

Gjest Gjertrud
Skrevet

Jeg har problemer med stueinnredning helt til høyre. Har palisander??element. Kan det stemme at akerstjernen blir rodeoesset. Kan noen hjelpe.?

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mette
Skrevet

Jeg har fått palisandermøblement og rodelesset.

Gjest Gjertrud
Skrevet

Takk for det. Fikk møblement til å stemme, men skjønner ikke hva akerstjerne betyr.

Gjest Aveline
Skrevet

Den som bedriver sporten aking, kjører i en rodel, og er man god - blir man et rodeless.

vh.

Aveline

Gjest henriw
Skrevet
  - skrev (På 1.7.2007 den 17.19):

Takk for det. Fikk møblement til å stemme, men skjønner ikke hva akerstjerne betyr.

Hei! Det er en som er god til å ake.

Henrik

Gjest Richard
Skrevet
  - skrev (På 1.7.2007 den 15.35):

Jeg har problemer med stueinnredning helt til høyre. Har palisander??element. Kan det stemme at akerstjernen blir rodeoesset. Kan noen hjelpe.?

Her har vi nok en av Hansens unøyaktigheter. En "Akerstjerne" forbinder vi vel i dag med Kjell Inge Røkke e.l. Hansen har tatt med en r for mye. Det skal spørres etter "akestjerne".

Mvh

Annonse

Gjest Gjertrud
Skrevet
  - skrev (På 1.7.2007 den 17.38):

Den som bedriver sporten aking, kjører i en rodel, og er man god - blir man et rodeless.

vh.

Aveline

Takk alle sammen. Dette var nytt for meg. Jeg bor i Molde og tenkte også først på Røkke.

mvh

Gjest henriw
Skrevet
  - skrev (På 1.7.2007 den 18.24):

Her har vi nok en av Hansens unøyaktigheter. En "Akerstjerne" forbinder vi vel i dag med Kjell Inge Røkke e.l. Hansen har tatt med en r for mye. Det skal spørres etter "akestjerne".

Mvh

Hei! En som driver aking er en aker (akeren) - at noen lar tankene gå til Røkke er vel helt i Hansens (villedende) ånd.

Henrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...