Gjest Odd Inge Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Hei! Er det flere enn meg som mangler hele siste loddrette kolonne helt til høyre i kryssordet? Noe må ha skjedd i trykken, men jeg sender inn likevel.
Gjest ova Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 - skrev (På 15.4.2007 den 10.05): Hei! Er det flere enn meg som mangler hele siste loddrette kolonne helt til høyre i kryssordet? Noe må ha skjedd i trykken, men jeg sender inn likevel. Hos meg er det helt greit. Du kan jo få nøkkelordne: Øverste rute, to nøkkelord: hevn/snål, hevn har pil fram og ned snål er loddrett, 3 bokstaver. Neste nøkkelordrute: syklist, 18 bokstaver Siste nøkkelordrute:vilter, 5 bokstaver.
Gjest Odd Inge Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Takk for hjelpen! Kryssordet står helt i høyre kant på siden og den loddrette kolonnen er kuttet av. Flere andre sider i magasinet er også blitt kuttet feil. Avisen er kjøpt i Bergen.
Gjest Ryanne Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Da er det vel dere bergensere som er litt snåle som vanlig! Eller var du der på besøk? Fin by forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå