Gå til innhold

Påskekryssord nr. 1 (kommer nr. 2 muligens på lørdag?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TerjeH

I fjerde linje under bildet, midt på siden, er stikkordet bymessig. Her skrev jeg selvfølgelig det ordet som er et vanlig synonym, men oppdaget etterhvert at det ikke stemte. Stikkordet skulle vært landlig.

Enig. Ser ut som Hr. Hansen har tenkt bak frem/opp ned her. Denne må han dra lenger ut på landet med!

Mvh Terje

Gjest Belladonna

I fjerde linje under bildet, midt på siden, er stikkordet bymessig. Her skrev jeg selvfølgelig det ordet som er et vanlig synonym, men oppdaget etterhvert at det ikke stemte. Stikkordet skulle vært landlig.

En mellomting av bymessig og landlig kunne f.eks. være bural eller ruban, haha :-).

Annonse

Du har så rett! We are the Champions, you know! Fortsatt god påske, da.

Gjest Belladonna

Ja ja, hva som enn blir resultatet av dette, moro har det vært. Jeg hever mitt glass og sier "skål" og ønsker alle mine kryssordvenner en riktig fornøyelig påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...