Gå til innhold

Er dere flinke til å tipse NKL?

Anbefalte innlegg

Gjest Lattas

Hei! Når jeg løser kryssord i Lofotposten, Avisa Nordland (AN), VG og Dagbladet, og kommer over ord som ikke står i NKL, så kontakter jeg dem via mail med emnet tips. Det kan hende det er irriterende at jeg maser slik støtt og stadig, men har til nå bare fått gode tilbakemeldinger. Og jeg håper jo at NKL stadig oppdaterer tipsene. Er du flink til å tipse NKL? Går det an å sende inn kryssord skrevet med blyant (jeg har ikke gjort det, men hører andre lesere her gjør det), og er det samme hva slags konvolutt man bruker? Jeg spør siden jeg aldri har vunnet i verken MAGASINKRYSSORD eller HANSEN PÅ ONSDAG. Nå fjernes kryssordene på hjemmesida mi og erstattes med 3 i reprise, som sto der for noen måneder siden. Altså på home.no.net/prince66/kryssordsiden.html

Innlegg redigert. (03-28-07 01:16)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/5604-er-dere-flinke-til-%C3%A5-tipse-nkl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest macknife

Lattas:

Det går fint an å sende inn kryssord skrevet med blyant. Jeg gjør begge deler, av og til med både blyant og kryssordpenn på samme siden. Når jeg ikke leverer kryssordet i vakta i Dagbladet så sender jeg i en stor konvolutt, hvor kryssordet er brettet en gang. Har forøvrig vunnet en gang i både Magasinkryssordet og Hansen på onsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...