Gjest torjus Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg sliter med noen bokstaver i filolog. Tror jeg bare mangler tredje og sjette bokstav... har prøvd mange oppslagsverk og finner ikke noe fornuftig. Dette til tross for at jeg selv er filolog!! Er det litt hjelp å få? Hilsen Torjus
Gjest henriw Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Søk på vitenskapsmann,og du finner svaret. henrik
Gjest karih Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 - skrev (På 4.3.2007 den 17.09): Jeg sliter med noen bokstaver i filolog. Tror jeg bare mangler tredje og sjette bokstav... har prøvd mange oppslagsverk og finner ikke noe fornuftig. Dette til tross for at jeg selv er filolog!! Er det litt hjelp å få? Hilsen Torjus 3. er n, 6. er u. Mener ordet står i Tanum. I alle fall kan du gå på søk med spørreord,11 bokstaver her på NKL.
Gjest torjus Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 - skrev (På 4.3.2007 den 17.09): Jeg sliter med noen bokstaver i filolog. Tror jeg bare mangler tredje og sjette bokstav... har prøvd mange oppslagsverk og finner ikke noe fornuftig. Dette til tross for at jeg selv er filolog!! Er det litt hjelp å få? Hilsen Torjus Blir ikke klokere. Særlig fordi jeg ikke kan telle og spurte etter gale bokstaver. Mangler 4. og 7. ikke 3. og 6.
Gjest Unni Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 - skrev (På 4.3.2007 den 17.09): Jeg sliter med noen bokstaver i filolog. Tror jeg bare mangler tredje og sjette bokstav... har prøvd mange oppslagsverk og finner ikke noe fornuftig. Dette til tross for at jeg selv er filolog!! Er det litt hjelp å få? Hilsen Torjus Hei! Fennougrist :)
Gjest torjus Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 - skrev (På 4.3.2007 den 18.11): Blir ikke klokere. Særlig fordi jeg ikke kan telle og spurte etter gale bokstaver. Mangler 4. og 7. ikke 3. og 6. Mange takk. Nå får jeg slå opp å se hva det betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå