Gå til innhold

filolog

Anbefalte innlegg

Gjest torjus
Skrevet

Jeg sliter med noen bokstaver i filolog. Tror jeg bare mangler tredje og sjette bokstav... har prøvd mange oppslagsverk og finner ikke noe fornuftig. Dette til tross for at jeg selv er filolog!!

Er det litt hjelp å få?

Hilsen Torjus

Gjest henriw
Skrevet

Hei!

Søk på vitenskapsmann,og du finner svaret.

henrik

Gjest karih
Skrevet

Jeg sliter med noen bokstaver i filolog. Tror jeg bare mangler tredje og sjette bokstav... har prøvd mange oppslagsverk og finner ikke noe fornuftig. Dette til tross for at jeg selv er filolog!!

Er det litt hjelp å få?

Hilsen Torjus

3. er n, 6. er u.

Mener ordet står i Tanum.

I alle fall kan du gå på søk med spørreord,11 bokstaver her på NKL.

Gjest torjus
Skrevet

Er det litt hjelp å få?

Hilsen Torjus

Blir ikke klokere. Særlig fordi jeg ikke kan telle og spurte etter gale bokstaver. Mangler 4. og 7. ikke 3. og 6.

Skrevet

Er det litt hjelp å få?

Hilsen Torjus

Hei! Fennougrist :)

Gjest torjus
Skrevet

Blir ikke klokere. Særlig fordi jeg ikke kan telle og spurte etter gale bokstaver. Mangler 4. og 7. ikke 3. og 6.

Mange takk. Nå får jeg slå opp å se hva det betyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...