Gjest Einar Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Drikk, litt over midt på, vannrett: Jeg har fått guavasaft, har antakelig sikre bokstaver ??avas?f?
Gjest LivM Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Drikk, litt over midt på, vannrett: Jeg har fått guavasaft, har antakelig sikre bokstaver ??avas?f? På google under cocktails står guavasaft !!
Gjest Gerd Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det ståt da vitterlig 46 på kryssordet. Alle tidligere innlegg skriver 48. Jeg har problemer med kunstner, femte rad fra venstre litt ned. --ACSTTEGNER Tror jeg må ha noe feil her.
Gjest LivM Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det ståt da vitterlig 46 på kryssordet. Alle tidligere innlegg skriver 48. Jeg har problemer med kunstner, femte rad fra venstre litt ned. --ACSTTEGNER Tror jeg må ha noe feil her. Står da 48 i min avis
Gjest Unni Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Mm. I min også. Men det står "onsdagskryssvinnere i nr. 46". Var nok bare en blingsing det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå