Gjest sonja Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Er det bare jeg som lurer denne gangen? Jeg mangler bokstav nr.7 og 9 i dette lange ordet som jeg tror begynner med -storta-- Er det tips å få? Hilsen Sonja.
Gjest Unni Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 - skrev (På 3.2.2007 den 19.55): Er det bare jeg som lurer denne gangen? Jeg mangler bokstav nr.7 og 9 i dette lange ordet som jeg tror begynner med -storta-- Er det tips å få? Hilsen Sonja. "Stortalenhet" fikk jeg. Tror at det stemmer. :)
Gjest -Kjell Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 - skrev (På 3.2.2007 den 19.55): Er det bare jeg som lurer denne gangen? Jeg mangler bokstav nr.7 og 9 i dette lange ordet som jeg tror begynner med -storta-- Er det tips å få? Hilsen Sonja. Enig med Unni mhp løsning, men er det et norsk ord med gitt (stikkordet) betydning?
Gjest LivM Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 - skrev (På 3.2.2007 den 19.59): kan det være r og e Beklager at det ble feil. Det er det samme ordet jeg fikk også: stortalenhet
Gjest sonja Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Tusen takk for alle svar! Jeg lurte også på om det skulle bli stortaler- eller stortalen-, syns igrunnen det er litt rart. Det er jo noe som heter å være storlaten, det er vel å være overlegen, men det går jo ikke pga. den ørkenrotta! Hilsen Sonja.
Gjest Unni Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 - skrev (På 3.2.2007 den 20.04): Enig med Unni mhp løsning, men er det et norsk ord med gitt (stikkordet) betydning? Hei! Stortalenhet er et norsk ord. Nå sjekket jeg i Tanums store, for sikkerhets skyld. Bare fordi jeg endelig fant stillongsårstid. Hjelp, som jeg tulla med midten av det! Lykken er osv. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå