Gjest Lattas Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hei, jeg har møbel v?s? men finner ingen, på forfatter har jeg ?nt?i, men finner ingen og på asiat har jeg ?al?e?? men finner ingen... er ikke spontan ubevisst, indianer inka, eske tine og fottøyet skoen? Må jeg starte på nytt, for noe må være galt? Tror jeg fant det ut selv, men da må møbel være vask, asiat kaldeer og forfatter Antti... litt rart, for står ikke i Norsk kryssordleksikon noen av disse. Innlegg redigert. (01-10-07 18:06)
Gjest Lattas Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 - skrev (På 10.1.2007 den 17.01): Hei, jeg har møbel v?s? men finner ingen, på forfatter har jeg ?nt?i, men finner ingen og på asiat har jeg ?al?e?? men finner ingen... er ikke spontan ubevisst, indianer inka, eske tine og fottøyet skoen? Må jeg starte på nytt, for noe må være galt? Tror jeg fant det ut selv, men da må møbel være vask, asiat kaldeer og forfatter Antti... litt rart, for står ikke i Norsk kryssordleksikon noen av disse. Innlegg redigert. (01-10-07 18:06) Er egentlig ganske mangelfullt Norsk Kryssordleksikon. Sender inn tips hver gang det er noe som ikke står der, men det oppdateres jo ikke, som jeg har merket iallfall. Det er liksom ikke vits å sende inn tips.
Gjest karih Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 - skrev (På 10.1.2007 den 17.01): Hei, jeg har møbel v?s? men finner ingen, på forfatter har jeg ?nt?i, men finner ingen og på asiat har jeg ?al?e?? men finner ingen... er ikke spontan ubevisst, indianer inka, eske tine og fottøyet skoen? Må jeg starte på nytt, for noe må være galt? Tror jeg fant det ut selv, men da må møbel være vask, asiat kaldeer og forfatter Antti... litt rart, for står ikke i Norsk kryssordleksikon noen av disse. Innlegg redigert. (01-10-07 18:06) Vask, Antti, og kaldeer er nok rett. Søk på Google gir svar.
Gjest Lattas Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Var det jeg gjorde. Brukte logikk og google til kontroll. Var slik jeg fant det ut. Men takker deg Liv for raskt svar. Jeg hadde imidlertid funnet det ut selv, før jeg fikk lest svaret fra deg. Jeg var kanskje litt for raskt til å ta opp problemet her, men litt typisk også da... når man tar opp et problem her, så finner man svaret selv like etterpå. Ikke sikkert det hadde skjedd, om jeg ikke hadde tatt det opp her, hehe. Er litt overtroisk av erfaring. Innlegg redigert. (01-10-07 18:14)
Gjest henriw Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 - skrev (På 10.1.2007 den 17.08): Er egentlig ganske mangelfullt Norsk Kryssordleksikon. Sender inn tips hver gang det er noe som ikke står der, men det oppdateres jo ikke, som jeg har merket iallfall. Det er liksom ikke vits å sende inn tips. Hei! Det er vel for mye forlangt at man skal finne absolutt alt i NKL, det finnes da mange andre kilder som med fordel kan brukes - og som blir brukt. vh henrik
Gjest Lattas Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har hatt lyst til å lage en slik database, der man fant absolutt alt... men det er utopisk, med Rolf Hansens fantasi, hehe. Jeg har jo også prøvd å bruke brøkdel av hans fantasi i enkelte av mine egne kryssord på home.no.nett/prince66/kryssord.html med f.eks. Pamplona-turister = okseløptilhengerskare ;) Ha en fin kveld og lykke til! Ble litt skuffet over at bare 2 sendte inn svar på premiekryssordet som har ligget ute i måneder. Disse vil få 2 flaxlodd hver (ble ikke premiene jeg hadde planlagt pga. for lav deltakelse). Innlegg redigert. (01-10-07 19:17)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå