Gjest Halvard Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 LEK er vel ikke det samme som KNEP? Skulle det stått TEK? På samme måte som ROS skulle vært KOS (som påpekt av cs). På FALKEBLIKK får jeg _RN_SYN. Det kan jo være ØRNESYN, men virker litt søkt. Noen som har fått noe annet?
Gjest Kristine Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har også fått ørnesyn, tror det er riktig. Ørnen har jo et fantastisk syn akkurat som falken. Er nok mulig du har rett i at ros skulle vært kos og lek tek, men det er jo Hansen og det er i hvert fall hyggelig å få ros, og lek kan jo være å utføre knep.
Gjest Bjørn Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 - skrev (På 3.12.2006 den 12.27): LEK er vel ikke det samme som KNEP? Skulle det stått TEK? På samme måte som ROS skulle vært KOS (som påpekt av cs). På FALKEBLIKK får jeg _RN_SYN. Det kan jo være ØRNESYN, men virker litt søkt. Noen som har fått noe annet? Ørnesyn stemmer. Under lek fant jeg tatt og der sto det knepet. Det er det nærmeste jeg kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå