Gjest macknife Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har noen fått til idrett, vannrett nede i høyre hjørnet. Jeg har gaho__. Kan være en m i stedet for h'en
Gjest Ann-Mette Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det skal være galo.. Dyrene blir larene iflg kryssordboka
Gjest torven Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har noen fått til idrett, vannrett nede i høyre hjørnet. Jeg har gaho__. Kan være en m i stedet for h'en Tja? Dyrene kan være larene (gibboner) i stedet for harene. Da kan det jo være galopp, skjønt det kan vel knapt karakteriseres som idrett. Men jeg satser på det jeg, i første omgang. Så får vi se om andre har andre tanker om det samme.
Gjest Tor Idar Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hei, Tror nok det er lurt å satse på galopp ja.
Gjest macknife Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Takker for opplysningene, men jeg hadde de i boks før svarene. Men jeg manglet sykdom, vannrett, 11.linjen overfra, helt til v. Det har med alkohol å fjøre ifølge Store Norske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå