Gå til innhold

Onsdag 35,vodka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det surpomper som tar seg en dram av denne drikken?

Skrevet

Jeg har aldri vært sur med vodka i hånden, hehe. Har ikke kjøpt Dagbladet, så vet ikke hva du ellers tenker på, det får andre svare på. Lykke til! PS: Jeg er akkurat ferdig med Magasinkryssordet, som jeg skal levere inn i dag. Har aldri vunnet noe ennå i Dagbladet. Er det noen som vinner i det hele tatt? Jeg har ellers vunnet i alle aviser jeg har løst i, som AN, LP, TIPS og VG.

Innlegg redigert. (11-08-06 13:37)

Skrevet

Du har da i alle fall vilje til å hjelpe! Jeg vant flakslodd i onsdagskryss for ikke så lenge siden, tror det var 300 kr i utbytte. Det er ikke viktig for meg å vinne, men gøy når det skjer. Har lett litt, og det ser ut til at det er drinker som inneholder agurk og vodka. Flere forslag?

Skrevet

Muligens bruker Pjotr og Boris agurk i vodkaen, men jeg har i alle fall ikke prøvd det selv (ennå)

Skrevet

Jeg tror jeg har sett at en snittet agurkskive kan tres på kanten av glasset, men jeg vet ikke sikkert om det er dette den gode Hansen har hatt i tankene.

Skrevet

Det er vel også slik at det i Russland er en skikk å drikke vodka til salte agurker. Nærmest en nasjonalrett:-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Merkelig tilfeldighet at bare menn svarer?

Gjest Lurifax
Skrevet

Absolut Boost :

Ingredienser:

1 del Absolut vodka

1 del Creme de Peach

1 del ingefærsirup

3 dash Angostura bitter

Fremgangsmåte:

Rør med is og ha den i et avkjølt coctailglass.

Pynt med agurk og/eller physalis.

Gjest macknife
Skrevet

Jeg har aldri vært sur med vodka i hånden, hehe. Har ikke kjøpt Dagbladet, så vet ikke hva du ellers tenker på, det får andre svare på. Lykke til! PS: Jeg er akkurat ferdig med Magasinkryssordet, som jeg skal levere inn i dag. Har aldri vunnet noe ennå i Dagbladet. Er det noen som vinner i det hele tatt? Jeg har ellers vunnet i alle aviser jeg har løst i, som AN, LP, TIPS og VG.

Innlegg redigert. (11-08-06 13:37)

Med 2 - 3 tusen som sender inn løsningen til Hansens eminente kryssord skal det veldig mye til at en er så heldig å bli trukket ut som den heldige vinner. Har selv vunnet en gang, tredje eller fjerde gangen kryssordet var i Magasinet men ikke de helt store summene fra skrapeloddene.

Gjest jannike
Skrevet

Jeg har også vunnet! Vekslet vinnerlodd inn i nye lodd og holdt det gående i noen uker. Så var krybben tom (sic).

Jannike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...