Gjest synnøve Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva kan slutten på snekkerverktøy vere.Har grublet men kommer ikke på det.
Gjest karih Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er et eksempel på det han drar med seg.Det passet i alle fall hos meg.
Gjest synnøve Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Tusen takk for hjelpen,nå kan jeg puste lettet ut til onsdag.
Gjest karih Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva kan slutten på snekkerverktøy vere.Har grublet men kommer ikke på det. Bare hyggelig. Men: Har du helt glemt det koselige Hansen søndag?
Gjest inger Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er et eksempel på det han drar med seg.Det passet i alle fall hos meg. Hei, nei nå orker jeg ikke å grunne mer, har samme problemet som Synnøve hadde. Fikk en visjon av svaret ditt med en blid gutt i snekkerbukse med masse verktøy hengende rundt livet, men hvor er saga? Joda den drar han etter seg i et tau. :-) Et annet ord for utstyr eller? Jeg har bestyrer på leder, 3 muligheter på by l,n eller k og på mål er det jo også et par muligheter. Jeg har som dere skjønner stagnert fullstendig, helt sikkert enkelt,men........ Hilsen fra Inger
Gjest karih Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er et eksempel på det han drar med seg.Det passet i alle fall hos meg. EKSEMPEL, det enkle er ofte det beste. Et eksempel på utstyr, ikke vær uforsiktig med sagen.
Gjest inger Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Takk, takk regnet med at det var enkelt, skal nok passe på sagen, men det var du som sa at han dro den med seg!! Fortsatt god helg. Mvh Inger
Gjest Lattas Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hva kan slutten på snekkerverktøy vere.Har grublet men kommer ikke på det. Jeg er iallfall ikke blitt noe klokere av det dere har skrevet, så får vel forsøke å finne ut av det selv. Har Hansen kryssord på søndag også? Ja, her selges det ikke søndagsaviser. Butikken er stengt og jeg gidder ikke sykle 6 km til nærmeste kiosk.
Gjest Ryanne Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Kan godt gi deg svaret hvis du velger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå