Gjest Jill Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Mangler blindbokstaver i skog. Har edell_v_r_a_samling. Mulig jeg har noe feil, kanskje skal det være odelfavoritt.....
Gjest cs Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Putt inn Ø, T, E og N så blir det en riktig så fin skog..... Innlegg redigert. (10-08-06 00:33)
Gjest Jan Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Mangler blindbokstaver i skog. Har edell_v_r_a_samling. Mulig jeg har noe feil, kanskje skal det være odelfavoritt..... Du verden så flinke dere er til å hjelpe hverandre på vei her.I Allersgruppa er det svært lite hjelp å få.Så det er nok andre folk der.
Gjest Ryanne Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, når man spør her, er man i nød, så det er fint at vi hjelper hverandre.
Gjest inger Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du verden så flinke dere er til å hjelpe hverandre på vei her.I Allersgruppa er det svært lite hjelp å få.Så det er nok andre folk der. Som fast løser av Hansens magasinkryssord (og noen ganger Allers) tror jeg at vi som løser Hansen er mer opptatt av konkurransen med oss selv og mot ham, enn med det om vi vinner flax lodd. Dermed er det ikke så farlig å hjelpe "naboen". Jeg takker derfor alle for enda en flott helg med utfordringer og akkurat passe hjelp der jeg stod fast. Inger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå