Gå til innhold

Onsdag 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ut midten på skredderen helt til høyre. Jeg har antrekk .... og sammenstiller, kanskje det er galt?

Noen som har funnet det ut?

Jeg mangler litt mer hist og her også, men tror jeg skal greie det.

Hilsen Anne.

Skrevet

Så klart!

Tusen takk. Jeg hadde annen på pronomen og var ikke i stand til å se annet.

Men jeg har måttet gi opp sykdommen til venstre også. Har du den?

Tror den starter med Ehr ....

Skrevet

Jeg finner ikke ut midten på skredderen helt til høyre. Jeg har antrekk .... og sammenstiller, kanskje det er galt?

Hilsen Anne.

Sykdommen er relatert til flåttbitt. Den heter EHRLICHIOSE etter legen Ehrlich som "fant" den. Jeg slet veldig for å finne den, søkte i "hytt og pine".

Skrevet

Takk skal du ha. Det hadde jeg aldri greid å finne selv.

Lykke til på lørdag!

Skrevet

I tillegg til Norsk Kryssord Leksikon, abonnerer jeg på Ordnett.no. ( Er man kryssordgal? ). Der finner jeg utrolig mye interessant, ikke bare det som er relatert til kryssord.

Skrevet

Takk for tipset. Det skal jeg også gjøre.

Hilsen Anne.

Skrevet

Hei Karih

Det er nå ordnet.

Takk igjen

Skrevet

Hilsen Anne.

Hva er ordnett? NKL er nokså ny for meg.Ser at under enkelte avdelinger her er folk mer gjerrige med opplysningene.....

Skrevet

Føler meg ikke som gjerrig på opplysninger, det er hyggelig å kunne dele. Mitt inntrykk er at jeg treffer utrolig mange hyggelige signaturer som mer enn gjerne utveksler løsninger.

Ordnett.no er et vanlig nettsted.Der kan du gå inn og lete etter det meste. Du kan også registrere deg og betale en liten sum penger pr år, og dermed få tilgang til mange oppslagsverk på nettet. Det kan du jo også på dette nettstedet, men det vet du sikkert. De små utgiftene gir i alle fall meg mye glede. Lykke til!

Skrevet

Hilsen Anne.

Jeg har hatt mye glede av engelsk ordliste på ordnett.no når jeg har chattet med utlendinger, eller leser engelske bøker. I tillegg fungerer kryssordhjelperen utmerket, men den tror jeg er gratis. Tror nok bare at enkelte som har slitt veldig med å finne et løsningsord ikke ønsker at alle skal få det så lettvint og gratis, og heller prøver å hjelpe den som løser til å tenke i riktig retning. Har forresten egen kryssordside på http://home.no.net/prince66/kryssordsiden.html som du kanskje kan titte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...