Gjest Einar Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (lang vannrett øverst). Jeg mener siste bokstaven skal være r. Er det noen som ikke er enig?
Gjest Einar Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg tror du tar feil. Jeg mener at det slutter på n.
Gjest Lurifax Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (lang vannrett øverst). Jeg mener siste bokstaven skal være r. Er det noen som ikke er enig? Hehe, er du uenig med deg selv, Einar ? Jeg så også problemstillingen, men tror jeg ender opp med en G :-) Lege er jo et yrke (fag )
Gjest Einar Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hehe, er du uenig med deg selv, Einar ? Jeg så også problemstillingen, men tror jeg ender opp med en G :-) Lege er jo et yrke (fag ) Jo, da var klar over den muligheten, men satte opp de to andre forslagene for å framprovosere noen innlegg. Det er det vi kaller for psykologisk krigføring.
Gjest Lurifax Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jaja, da er vel du en såkalt "hansenkryssordpsykologikrigfører" du da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå