Gjest jonj Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har: - - GSKUNNSKAP på visdom og REDDIKFELB - - - ARBEIDER på bonde. Er det mulig å få hjelp; på forhånd takk!!
Gjest sonja Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har fått det til å bli livskunnskap, da blir stoff organsa,men jeg mangler også midten på bonde, har en t der du har b. ellers trenger jeg hjelp til smykke, står helt fast, hos meg er første bokstav n og siste er o , det er vel galt? Håper på hjelp. Hilsen Sonja.
Gjest karih Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har: - - GSKUNNSKAP på visdom og REDDIKFELB - - - ARBEIDER på bonde. Er det mulig å få hjelp; på forhånd takk!! Tror g er feil , har livs-. Prøv -feltforarbeider. Noen trår vel til hvis dette er feil.
Gjest karih Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har fått det til å bli livskunnskap, da blir stoff organsa,men jeg mangler også midten på bonde, har en t der du har b. ellers trenger jeg hjelp til smykke, står helt fast, hos meg er første bokstav n og siste er o , det er vel galt? Håper på hjelp. Hilsen Sonja. Har rettet meg selv: opparbeider og pund.
Gjest Egon Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Tror g er feil , har livs-. Prøv -feltforarbeider. Noen trår vel til hvis dette er feil. Hei karih Påstår ikke at FORARBEIDER er feil, men kunne ikke OPPARBEIDER også være et altlternativ? Hilsen Egon.
Gjest jon Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har fått det til å bli livskunnskap, da blir stoff organsa,men jeg mangler også midten på bonde, har en t der du har b. ellers trenger jeg hjelp til smykke, står helt fast, hos meg er første bokstav n og siste er o , det er vel galt? Håper på hjelp. Hilsen Sonja. Jeg har fått smykke til å bli: NIELLO
Gjest sonja Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg har fått det til å bli livskunnskap, da blir stoff organsa,men jeg mangler også midten på bonde, har en t der du har b. ellers trenger jeg hjelp til smykke, står helt fast, hos meg er første bokstav n og siste er o , det er vel galt? Håper på hjelp. Hilsen Sonja. opparbeider høres mest riktig ut ,syns jeg.Tusen takk for smykket ! Da tror jeg alt er ferdig. På gjensyn! Hilsen Sonja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå