Gjest sussi Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Har kjørt meg helt fast i øvre venstre.. sikkert noe feil. Kan noen hjelpe med hva slags "skrot" Hansen har tenkt på?
Gjest sussi Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Takk for det Unni! Da tror jeg det ordnet seg, selv om jeg aldri tidligere har sett mitt løsningsord for "hale" med denne betydningen.
Gjest Ryanne Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jo det har du helt sikkert, sussi. Når du drasser noe etter deg, haler du det jo også. Jeg har i hvert fall ofte mye å drasse på (særlig når jeg kommer fra butikken). Men det satt langt inne hos meg også. God lørdag, kryssordvenn! Hilsen Anne.
Gjest sussi Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ja, ja- da fikk jeg oppleve at det ikke bare er i kortspill man kan være fullstendig "kortblind". Jeg hadde sett meg blind på at kunstneren drev med "silke" og ikke det mye mer nærliggende "bilde" så jeg fikk dermed "krasse" som jeg syntes passet dårlig. Men du skal ha tusen takk for oppklaringen og riktig hyggelig lørdagskveld til deg også. Nå er det landsskytterstevne med nr. 350 som sidesyssel en times tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå