Gjest Ryanne Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mange blindbokstaver i ordet, så jeg satser på: Lettistemaker. Noen andre? Er jeg helt på jordet?
Gjest karih Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg skrev LETT -ESTETIKER. Høres ikke det bedre ut? Har lett på kartet over Aukra. Der er mange og små elver, men ingen heter Aukra.
Gjest Ryanne Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jo, høres bedre ut. Syntes løsningen min var rar. Derfor jeg spurte. Takk!
Gjest laobol Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg skrev LETT -ESTETIKER. Høres ikke det bedre ut? Har lett på kartet over Aukra. Der er mange og små elver, men ingen heter Aukra. Mange gode forslag! Lettostelsker går også. laobol
Gjest jon Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mange blindbokstaver i ordet, så jeg satser på: Lettistemaker. Noen andre? Er jeg helt på jordet? Hva med LETTOSTELSKER??????????? Jeg bare spør!
Gjest karih Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mange gode forslag! Lettostelsker går også. laobol Hei! Lettost er nok dagens beste forslag! Estetikeren får gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå