Gå til innhold

Nr. 349

Anbefalte innlegg

Gjest Steinar
Skrevet

Hei der ute!

Har jeg bommet totalt, eller er det flere som har to løsningsord, i linje syv ovenfra, hvor begge kan løses med A eller U i "blindbokstaven"?

Steinar

Fortsetter under...

Gjest morena
Skrevet

Der er det nok to muligheter ja. Jeg har skrevet Barak, da jeg innbiller meg at jeg har hørt om han.

Gjest henriw
Skrevet

Eks statsminister i krigførende land, men kan noen svare på om ULA er et fyr? Har hørt om ULLA fyrlys.

vh Henrik

Skrevet

Hei der ute!

Har jeg bommet totalt, eller er det flere som har to løsningsord, i linje syv ovenfra, hvor begge kan løses med A eller U i "blindbokstaven"?

Steinar

Har også fått Ula, men kan ikke se noen steder at det er et fyr, derimot et gammelt lossted utenfor Sandefjord. Kari

Gjest sonja
Skrevet

Hei der ute!

Steinar

jeg har lest om Ulabrand,den kjente losen ,han var los fra stasjonen Ula i

Tjølling i ca.1860 .Kan det være han det siktes til ? Losstasjonen het Ula med 1 l den gangen har jeg lest i leksikon. Eller kanskje det er blitt lov å skrive tunge med o ? Skulle ikke forundre meg! Hilsen Sonja.

Gjest Steinar
Skrevet

Eks statsminister i krigførende land, men kan noen svare på om ULA er et fyr? Har hørt om ULLA fyrlys.

vh Henrik

Hei !

Passer det med resten dersom "fyren" er den gode gamle Ola, eller??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...