Gjest Eli Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hei Jeg har lenge reagert på at Hansen kaller gudinne for gud.Det er jo det samme som å kalle kvinne for mann.Jeg synes det er en uting.La gudinner være gudinner. Eli
Gjest Ryanne Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Er ikke enig med deg. Ingen er jo lærerinner lenger, alle er lærere. Det samme med skuespillere/-spillerinner. Hansen har sitt på det tørre som han pleier, tror nå jeg. Men jeg lurer på hva guder og sagnfigur blir for noe denne gangen? Hjelper dere meg?
Gjest Eli Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hei Slå opp på gudinner du,så kanskje du finner det :) Eli
Gjest Magne Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei Jeg har lenge reagert på at Hansen kaller gudinne for gud.Det er jo det samme som å kalle kvinne for mann.Jeg synes det er en uting.La gudinner være gudinner. Eli Jeg er helt enig med Eli, ellers ville vi måtte bruke benevnelsen Kronprins Mette-Marit. Hurra for den lille forskjellen.
Gjest Ryanne Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Ok, takk for tipset, Eli. Da løste det seg. Spørsmålet blir jo bare om gud er en yrkestittel ala lærer, eller om det er en sånn annen tittel ala prins. Vanskelig å si, men jeg tror guder jobber ganske hardt, jeg! De skal jo hjelpe alle.
Gjest Eli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei Godt jeg kunne hjelpe.Gudene/gudinnene ler nok godt av oss uansett hva vi måtte mene om det ene og det andre. Vi får kose oss med kryssord(ergre oss litt av og til) og sommernorge. Eli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå