Gjest Ryanne Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg må melde pass på tre ord denne gangen: Lege - loddrett, langt ord Elev - vannrett, langt ord scenemester - vannrett, langt ord Hjelp?
Gjest jon Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Lege = GASTROENTEROLOG Elev = MAESTROUNDERSÅTT Scenemester = SNORLOFTANSVARLIG Vel; dette er det jeg er kommet til. Håper det er riktig
Gjest Egon Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg må melde pass på tre ord denne gangen: Lege - loddrett, langt ord Elev - vannrett, langt ord scenemester - vannrett, langt ord Hjelp? Hei Anne Har fått kritikk for å gå direkte ut med løsningsordene. Her er noen hint. Lege står i NKL. Elev: Maestroen er elevens overordnede. Scenemester begynner med et rom i teateret. Lykke til. Hilsen Egon
Gjest Ryanne Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Lege = GASTROENTEROLOG Elev = MAESTROUNDERSÅTT Scenemester = SNORLOFTANSVARLIG Vel; dette er det jeg er kommet til. Håper det er riktig Tusen takk begge to. Når jeg spør, blir jeg glad når jeg får hele løsningen, men det er også greit med hintene, da kommer jeg som regel i mål. Vi er ikke like vi mennesker! Noen liker hint, andre liker løsningen når de først spør. Hilsen Anne.
Gjest jon Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Lege = GASTROENTEROLOG Elev = MAESTROUNDERSÅTT Scenemester = SNORLOFTANSVARLIG Vel; dette er det jeg er kommet til. Håper det er riktig Unnskyld Egon, Skal aldri gjøre det mer, ;o(, lei meg :-) Jon
Gjest Egon Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei Jon Du trenger ikke å si unnskyld til meg, for jeg har ikke kritisert noen. Egon
Gjest terje ofstad Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg må melde pass på tre ord denne gangen: Lege - loddrett, langt ord Elev - vannrett, langt ord scenemester - vannrett, langt ord Hjelp? Hei alle glupinger! Sitter fast på veksten loddrett til høyre Tror det slutter på"gran" Innlegg redigert. (06-29-06 18:34)
Gjest terje Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk Snakk om å bli ordblind. Det er litt forskjell på N og S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå