Gjest Odd Inge Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hei! På "Håndverker" får jeg "Sverdfeger", men riktig løsning skal vel være "Sverdfeier". "Fuglen" kan bare bli "Gåsa". Her må være en feil ute å gå. Mvh Odd Inge
Gjest Egon Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hei Sverdfeger: Sverdfeier, håndverker som fremstilte fester til håndvåpen og monterte disse på klinger. Kilde: SNL. eGON Innlegg redigert. (06-24-06 16:52)
Gjest jon Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hei! På "Håndverker" får jeg "Sverdfeger", men riktig løsning skal vel være "Sverdfeier". "Fuglen" kan bare bli "Gåsa". Her må være en feil ute å gå. Mvh Odd Inge Så dere har kommet frem til samme feilen. Jeg har prøvet å ringe Dagbladet, men ingen tar telefonen.
Gjest Einar Lindblom Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hei! På "Håndverker" får jeg "Sverdfeger", men riktig løsning skal vel være "Sverdfeier". "Fuglen" kan bare bli "Gåsa". Her må være en feil ute å gå. Mvh Odd Inge Det kan nok bli "sverdfeger", se Store Norske Leksikon
Gjest jon Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Takk skal du ha Einar, tåpelig av meg å ikke sjekke. Igjen takk.
Gjest henriw Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Moral: Ikkke vær så raske til å rope om feil, Hansen er ingen nybegynner i faget. hw
Gjest Odd Arne Svendsrud Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det kan nok bli "sverdfeger", se Store Norske Leksikon Jeg mangler et dyr som etter det jeg har fått til begynner med KORA. Jeg finner ingen dyr som passer her (ordet er nederst til venstre). Odd Arne Svendsrud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå