Gjest Tor Idar Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva blir tangoen ? Får til at det slutter på -nistmusikksjangeren - men hva med det foran ??? Har: _ando_e_nistmusikksjangeren? Hjelp trengs! Tor Idar
Gjest Egon Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva blir tangoen ? Får til at det slutter på -nistmusikksjangeren - men hva med det foran ??? Har: _ando_e_nistmusikksjangeren? Hjelp trengs! Tor Idar Hei Nei det ble nok ikke tangoen i Paris, som jeg først trodde, men derimot et instrument som er mye brukt i denne type musikk det dreier seg om. Egon
Gjest henriw Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei Etter hva jeg kan forstå, et spesielt trekkspill hw
Gjest amanda Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva blir tangoen ? Får til at det slutter på -nistmusikksjangeren - men hva med det foran ??? Har: _ando_e_nistmusikksjangeren? Hjelp trengs! Tor Idar når du har så mange bokstaver vil fritekstsøket gi god hjelp, selv om du ikke finner et godt spørreord
Gjest Eli Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva blir tangoen ? Får til at det slutter på -nistmusikksjangeren - men hva med det foran ??? Har: _ando_e_nistmusikksjangeren? Hjelp trengs! Tor Idar Jeg fikk"bandoneon" på instrumentet.Vet ikke om det er riktig. Eli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå